Skrivpuff, fem ord på B, varav minst två återfinns i texten. 27 november, 2014.

Bara. Bra. Bort i tok. Börja. Besviken.

Allt är bara bra. Jo, tack. Bra.

Så svarar jag. Fast det är inte bra.

Det är långt bort i tok inte bra.

Det började inte bra. Sen blev det lite bättre.

Men sen blev det inte bra igen.

Nu känns det värre än det var när det inte var bra, då i början.

Jag är besviken. På att överhuvudtaget ha börjat.

Det trodde jag inte den gången, då jag började.

Då trodde jag att allt skulle bli bra.

Det blev inte bra.

Det blev långt bort i tok inte bra, som min farfar alltid sa.

Nu vet jag inte hur jag ska göra, för att göra det bra.

9 thoughts on “Skrivpuff, fem ord på B, varav minst två återfinns i texten. 27 november, 2014.

Leave a Reply

